Referinţe prin email

În perioada 17 iulie - 1 septembrie 2017, serviciul de Referinţe prin email nu funcţionează.

Tipul de solicitări la care puteţi primi răspuns:

Conform colecţiei de publicaţii de referinţe, a resurselor Internet şi a resurselor ştiinţifice de care biblioteca dispune, vor fi acceptate:

  • Solicitări de informare simple, care necesită un răspuns succint;
  • Solicitări de informare cu privire la modul de obţinere a bibliografiei necesare unui proiect de cercetare;
  • Solicitări care necesită o cercetare bibliografică, dar fără a implica cunostinţe aprofundate într-un domeniu sau altul al cunoaşterii.

Nu vor fi acceptate cererile de informare care presupun o documentare foarte specializată, acest domeniu ţinând de competenţa bibliotecilor specializate. De asemenea nu vom răspunde la întrebări care nu intră prin tematică în sfera serviciilor de informare specifice unei biblioteci universitare.

Pentru înregistrarea solicitărilor vă rugăm accesaţi pagina Întrebaţi bibliotecarul.

Pentru o documentare ce presupune o cercetare bibliografică aprofundată biblioteca noastră oferă serviciul de bibliografii la cerere.

* Întrebările care necesită răspunsuri succinte primite de luni până vineri vor primi un răspuns în interval de 24 de ore. Întrebările primite în intervalul vineri-duminică vor primi un răspuns în marţea următoare.